挙動を違うノードへドラッグ

Forum rules
The items required for the request are as follows.
  • What are you trying to do with Arbor?
  • Specifically, where are you inconvenient and in trouble?
  • What should I do to improve?
Attention point:
  • We can not answer requests that do not know the detailed situation.
  • We can not answer your request for specific problems in the specification of your project.
  • We can not answer your request on Unity's specification issues.
  • We do not guarantee the implementation of your request.

要望に必要な項目は以下の通りです。
  • Arborを使って何をしようとしているか。
  • 具体的にどこが不便で困っているか。
  • 改善するにはどうすればよいか。
注意点:
  • 詳しい状況がわからない要望については答えられません。
  • ユーザー様のプロジェクトの仕様上の固有の問題に対する要望については答えられません。
  • Unityの仕様上の問題に対する要望には答えられません。
  • 要望の実装を必ずお約束するものではございません。

Post a reply

Smilies
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode is ON
[img] is ON
[url] is ON
Smilies are ON

Topic review
   

Expand view Topic review: 挙動を違うノードへドラッグ

Re: 挙動を違うノードへドラッグ

by caitsithware » 2018/06/05 16:44

ご要望ありがとうございます。
検討いたします。

挙動を違うノードへドラッグ

by kudou » 2018/05/15 15:44

挙動を追加して設定した後にひとつ前のノードで追加するべきだったことに気づき、追加ノードとは違うノードへドラッグできたら便利だなと思うことがありました。

Top