サイト内のリンク切れについて

This is a forum for requesting Arbor developers.
The items required for the request are as follows.
  • What are you trying to do with Arbor?
  • Specifically, where are you inconvenient and in trouble?
  • What should I do to improve?
Attention point:
  • We can not answer requests that do not know the detailed situation.
  • We can not answer your request for specific problems in the specification of your project.
  • We can not answer your request on Unity's specification issues.
  • We do not guarantee the implementation of your request.

ここは、Arbor開発者への要望を行うためのフォーラムです。
要望に必要な項目は以下の通りです。
  • Arborを使って何をしようとしているか。
  • 具体的にどこが不便で困っているか。
  • 改善するにはどうすればよいか。
注意点:
  • 詳しい状況がわからない要望については答えられません。
  • ユーザー様のプロジェクトの仕様上の固有の問題に対する要望については答えられません。
  • Unityの仕様上の問題に対する要望には答えられません。
  • 要望の実装を必ずお約束するものではございません。

Forum rules
The items required for the request are as follows.
  • What are you trying to do with Arbor?
  • Specifically, where are you inconvenient and in trouble?
  • What should I do to improve?
Attention point:
  • We can not answer requests that do not know the detailed situation.
  • We can not answer your request for specific problems in the specification of your project.
  • We can not answer your request on Unity's specification issues.
  • We do not guarantee the implementation of your request.

要望に必要な項目は以下の通りです。
  • Arborを使って何をしようとしているか。
  • 具体的にどこが不便で困っているか。
  • 改善するにはどうすればよいか。
注意点:
  • 詳しい状況がわからない要望については答えられません。
  • ユーザー様のプロジェクトの仕様上の固有の問題に対する要望については答えられません。
  • Unityの仕様上の問題に対する要望には答えられません。
  • 要望の実装を必ずお約束するものではございません。
HKS

サイト内のリンク切れについて

Post by HKS »

Arbor本体の不具合では無いためこちらに投稿させてもらいます。
「2DSTGの敵を作ろう」「コインプッシャーを作ろう」等のチュートリアルページにて、チュートリアル用パッケージへのリンクが切れてる状態になっていた為、お忙しい中かとは思いますが修正をお願いします。(おそらくプラグインを使ってるところが全部切れてそうです)

Image
https://arbor.caitsithware.com/tutorial ... eparation/
User avatar
caitsithware
管理人
Posts: 493
Joined: 2015/08/17 12:41

Re: サイト内のリンク切れについて

Post by caitsithware »

ご報告ありがとうございます。

ご指摘の通りプラグインが動作しておりませんでした。
修正いたしましたのでご確認ください。
HKS

Re: サイト内のリンク切れについて

Post by HKS »

パッケージへのリンクが回復していることを確認しました。
迅速な対応、ありがとうございます。
Post Reply