StateBehaviour.OnStateEndで次のStateを知る手段
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The items required for the request are as follows.
要望に必要な項目は以下の通りです。
The items required for the request are as follows.
- What are you trying to do with Arbor?
- Specifically, where are you inconvenient and in trouble?
- What should I do to improve?
- We can not answer requests that do not know the detailed situation.
- We can not answer your request for specific problems in the specification of your project.
- We can not answer your request on Unity's specification issues.
- We do not guarantee the implementation of your request.
要望に必要な項目は以下の通りです。
- Arborを使って何をしようとしているか。
- 具体的にどこが不便で困っているか。
- 改善するにはどうすればよいか。
- 詳しい状況がわからない要望については答えられません。
- ユーザー様のプロジェクトの仕様上の固有の問題に対する要望については答えられません。
- Unityの仕様上の問題に対する要望には答えられません。
- 要望の実装を必ずお約束するものではございません。
StateBehaviour.OnStateEndで次のStateを知る手段
StateBehaviour.OnStateEndで次のStateを知りたい時があるので、ArborFSMInternal._ChangingStateには、変更中のStateを保存して取得できるようにして欲しいです。よろしくおねがいします。
- caitsithware
- 管理人
- Posts: 495
- Joined: 2015/08/17 12:41
Re: StateBehaviour.OnStateEndで次のStateを知る手段
ご要望ありがとうございます。
OnStateEndで遷移先State参照ですね。
対応を検討いたします。
OnStateEndで遷移先State参照ですね。
対応を検討いたします。